Jak reklama zmieniła się na przestrzeni ostatnich lat

Czy reklama sama w sobie zmieniła się na przestrzeni ostatnich lat? Oczywiście jak najbardziej, zresztą bardzo wiele się mówi przede wszystkim o nowych możliwościach promowania, formach czy metodach jakich skuteczność jest dużo większa od tych, jakie stosowano dotychczas. Nie oznacza to jednak, iż nie wraca się do sprawdzonych rozwiązań te w dalszym ciągu mają zastosowanie, przykładem jest na nowo docenienie potencjału prasy lokalnej czy też produktów i gadżetów reklamowych. Można zatem powiedzieć, iż doszliśmy do momentu w którym innowacyjne rozwiązania, ciekawe koncepcje oraz nowoczesne metody zwłaszcza perswazji i oddziaływania na odbiorce są efektem zmian jakie zaszły w społeczeństwie, na konkretnym rynku czy danej branży. Kiedyś reklama w telewizji była czymś nad wyraz prestiżowym, dziś nie daje już tak dużej skuteczności jak promocja internetowa, i jest to wyłącznie jeden z wielu przykładów jaki doskonale odzwierciedla to jak zmieniła się reklama na przestrzeni lat lecz w żadnym wypadku nie straciła na swoistej roli, wartości czy przeznaczeniu.

Możliwość komentowania jest wyłączona.